trött

jag är så fruktanvärt trött! känns som att jag sitter och jobbar dygnet runt, men jag är ju så himla oeffektiv. dessutom kommer allt på engång som vanligt.

  • miljöuppsatsen, usch säger jag bara
  • hälsostjärnan, rapport och utvärdering från 1 ½ år träning
  • fysikprov på magnetism, haha vilket skämt, jag kan ingenting
  • analys av en novell
  • prov i litteraturvetenskap
dessa saker ska ske inom ca 1 ½ vecka. är det ens möjligt? jag tror jag dör lite... eller iaf går in i väggen lite

såå,  då har jag klagat lite på min odrägliga tillvaro :) alltid bra att få ur sig det...


sitter i köket och dricker te ur fin kopp, ska skriva lite på miljöuppsatsen också. asså... har nog aldrig varit så lost i ett arbete. fattar inte ens vad jag ska göra :S skyller på mina dååliga lärare, eller min dåliga svenska/litteraturvetenskap lärare iaf.
ja det går inte så bra... gjorde ett kollage på mig själv istället.

hehe och ja, jag tycker de är kul att fota mig själv och sätta ihop så här xD


kolla hur trött jag ser ut! underbar hårdag kan jag ju tillägga.
mmh, vissa dar säger jag bara...

puss

Kommentarer
Postat av: Marie

SV; jaa, visst är de? :D



absolut gör vi det, ska bli kul att träffas igen!

2010-02-12 @ 20:19:21
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: JULIA

haha naw vad söt! Och vad fruktansvärt med massa plugg.



sv: ja, det var sand!! fantastiskt va!

2010-02-13 @ 19:02:28
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0