kotte

helluu! jag har nästan precis vaknat och sitter här och äter gröt och dricker te till frukost :)

det känns lite fult att sitta är och skriva vad JAG ska göra idag, vem är intresserad liksom? jag borde i alla fall plugga littis (litteraturvetenskap) som vanligt + ett kurs prov i kemi som is coming up. självklart kommer jag inte att lyfta ett finger vad gället detta :)

annars har jag grupp idag, helt ärligt är det faktiskt lite roligare nu är förrut. ni som har hört mig prata omdet kanske minns att jag sagt att jag hatar det :P men så är inte fallet (längre). kan bero på att en stackars flicka som gick i gruppen, hon har nu slutat, verkligen VERKLIGEN hatade simhopp. Jag tror hon hatade mig också sedan jag råkade trycka ner henne i pik (sittande med raka ben och nudda tårna + att man ska böja ner hela överkroppen) så att hon började gråta. hehe sadist tränare någon?

sedsan ikväll kaanske, kanske jag ska ut med brommagänget plus anna. känns dom att det är dags att träffa dem som vi ska åka till palma med. ja juuste det, det kanske jag ska säga. det är nu bestämt att jag ska åka till palma i augusti. så det blir sommarens utlandsresa för moi.



slänger in en bild på en liten kotte också (eller sadist om ni hellre vill). kan ju inte posta ett inlägg utan en webcambild på mig!

peace out! (varför skrev jag så i mitt förra inlägg??!! det låter ju skittöntigt)

Kommentarer
Postat av: JULIA

Vaaaaa! Fan vad kul :D Jag hade också valt Palma framför hultsfred så jag förstår dig :D eller du ska inte med då va? :/

2010-05-09 @ 20:30:51
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0